Organizēt uzņēmuma valdes darbu kopumā – plānot un organizēt lietišķās tikšanās, telefona sarunas, dažādas darba grupas, sanāksmes, organizēt darījumu braucienus.
Nodrošināt uzņēmuma valdes dokumentu apriti, kārtot lietvedību, patstāvīgi izstrādāt un rediģēt dokumentus.
Sarakste ar fiziskām un juridiskām personām, valdes lēmumu projektu gatavošana.
Piedalīties reprezentācijas pasākumu organizēšanā, sadarbības partneru un klientu uzņemšanā.
Ievērot noteiktās prasības par komercnoslēpuma un ierobežotas pieejamības, konfidenciālas informācijas neizpaušanu.
Kompetences prasības:
līmeņa augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība.
Darba pieredze vadītāja palīga, asistenta vai līdzīgā amatā.
Darba pieredze lielā uzņēmumā.
Pārzināt lietvedības darbību reglamentējošo normatīvo aktu un dokumentu bāzi.
Prasmes apkopot un apstrādāt liela daudzuma un apjoma dokumentus un informāciju, zināšanas par dokumentu izstrādāšanu.
Precizitāte, augsta atbildības sajūta, pašdisciplīna, teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes, korekta attieksme pret kolēģiem un apmeklētājiem, spēja strādāt patstāvīgi un komandā, spēja pieņemt lēmumus atbilstoši savai kompetencei.
Valsts valodas prasme atbilstoši Valodu likuma augstākā līmeņa prasībām.
Pārzināt standarta biroja programmas (Word, Excel, Outlook u.c.) pieredzējuša lietotāja līmenī.
Piedāvājam:
Aizraujošu darbu nozares lielākajā uzņēmumā
Stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Elastīgu darba laiku un iespēju strādāt attālināti
Motivējošus labumus (veselības apdrošināšanu, papildus brīvdienas, mācības, u.c.)
Profesionālās attīstības iespējas
Ērtu un modernu darba vidi un profesionālu, draudzīgu komandu
Atalgojums: 1300 bruto (pirms nodokļu nomaksas)
Līgums: uz noteiktu laiku
Slodze: pilna
Darba vieta: Rīga, Talejas iela 1
Pārbaudes laiks: 3 mēneši
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies ar tiem kandidātiem, kurus aicināsim uz interviju!
Informējam, ka personāla atlases procesā Jūsu dati var tikt nodoti VAS "Valsts nekustamie īpašumi" (VNĪ) sadarbības partnerim - personāla atlases pakalpojumu sniedzējam.