Uzkopšanas pakalpojumu sektora ikdienas darbu vadīšana
Iekštelpu un teritoriju uzkopšanas procesu organizēšana, vadība un pārraudzība
Uzkopšanas pakalpojumu budžeta sastādīšana un pārraudzība
Uzkopšanas pakalpojumu, inventāra un saimniecības preču iepirkumu organizēšana
Uzkopšanas pakalpojumu līgumu izpildes kontroles nodrošināšana un pārraudzība
Uzkopšanas pakalpojumu kvalitātes kontroles organizēšana un nodrošināšana
Operatīva reaģēšana uz ārkārtas un nestandarta situācijām
Uzņēmuma pārstāvēšana komunikācijā ar klientiem
Atskaišu gatavošana uzņēmuma vadībai
Kompetences prasības:
Augstākā izglītība
Darba pieredze uzkopšanas pakalpojumu vadībā
Pieredze publiskajos iepirkumos uzkopšanas pakalpojumu jomā
Nekustamo īpašumu apsaimniekošanas pakalpojumu un tirgus pārzināšana
Precizitāte, augsta atbildības sajūta, teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes, pārrunu vadības prasmes
Prasmes iegūt un apkopot informāciju, zināšanas par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu
Spēja izvērtēt prioritātes, ātri reaģēt kritiskās situācijās un pieņemt atbildīgus lēmumus
Standarta biroja programmu (Word, Excel, Outlook u.c.) pārzināšana ikdienas lietotāja līmenī
Valsts valodas prasme atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām, angļu un krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
Piedāvājam:
Aizraujošu darbu nozares lielākajā uzņēmumā
Elastīgu darba laiku un iespēju strādāt attālināti
Motivējošus labumus (veselības apdrošināšanu, papildus brīvdienas, mācības u.c.)
Profesionālās attīstības iespējas
Ērtu un modernu darba vidi un profesionālu, draudzīgu komandu
Atalgojums: no 2000 bruto (pirms nodokļu nomaksas)
Līgums: uz nenoteiktu laiku
Slodze: pilna
Darba vieta: Rīga, Talejas iela 1
Pārbaudes laiks: 3 mēneši
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies ar tiem kandidātiem, kurus aicināsim uz interviju!
Informējam, ka personāla atlases procesā Jūsu dati var tikt nodoti VAS "Valsts nekustamie īpašumi" (VNĪ) sadarbības partnerim - personāla atlases pakalpojumu sniedzējam.