pieņemt un apkalpot klientus klātienē un attālināti (gan telefoniski, gan elektroniski)
sniegt klientiem skaidru un precīzu informāciju par VNĪ sniegtajiem pakalpojumiem un sadarbības iespējām
pieņemt un pārbaudīt klientu iesniegtos dokumentus
koordinēt ar pakalpojumu saistīto dokumentu virzību ar iesaistītajām struktūrvienībām
izsniegt klientam nododamo dokumentāciju
sagatavot dažādus tipveida dokumentus, veikt lietišķo saraksti, ievadīt datus informācijas sistēmā
Kompetences prasības:
augstākā izglītība (var būt vēl nepabeigta)
pieredze klientu apkalpošanā un aicinājums strādāt klientu apkalpošanas sfērā
teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes gan telefoniski, gan klātienē
spēja risināt nestandarta situācijas un veicināt savstarpējo sadarbību
spēja ātri pieņemt lēmumu kritiskās situācijās
obligātas valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī
svešvalodu zināšanas
labas iemaņas darbā ar biroja programmām (MS Word, Excel, Outlook)
Piedāvājam:
izaicinājumus un dinamisku darbu nozares lielākajā uzņēmumā
stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
motivējošus labumus (veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika, papildus brīvdienas, mācības u.c.)
profesionālās attīstības iespējas, apmācības teorētisko un praktisko zināšanu nostiprināšanai un uzlabošanai
elastīgu darba laiku un iespēju strādāt attālināti
ērtu un modernu darba vidi un profesionālu, draudzīgu komandu
Atalgojums: 1026 bruto (pirms nodokļu nomaksas)
Līgums: uz nenoteiktu laiku
Slodze: pilna
Darba vieta: Graudu iela 50, Liepāja
Pārbaudes laiks: 3 mēneši
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies ar tiem kandidātiem, kurus aicināsim uz interviju!
Informējam, ka personāla atlases procesā Jūsu dati var tikt nodoti VAS "Valsts nekustamie īpašumi" (VNĪ) sadarbības partnerim - personāla atlases pakalpojumu sniedzējam.