IT infrastruktūras attīstības un uzturēšanas sektora vadītājs/-a
IT infrastruktūras attīstības un uzturēšanas sektora vadītājs/-a
vakance aktuāla līdz 30.06.2025 05:00
Galvenie pienākumi:
vadīt, plānot un organizēt struktūrvienības darbu
nodrošināt efektīvu VNĪ IT infrastruktūras uzturēšanu, pārvaldību, kā arī organizēt tās pilnveidošanas un attīstības projektus
nodrošināt un uzturēt uzņēmuma datortīklu, serveru un informācijas sistēmu komponenšu stabilu darbību
administrēt uzņēmuma fiziskās infrastruktūras komponentes, virtualizācijas platformas, virtuālos un fiziskos serverus, datu pārraides tīkla iekārtas, datu bāzes un datortīkla servisus (DHCP, DNS, SMTP, SNTP u.c.)
uzraudzīt un nodrošināt IT sistēmu un datu drošību, izstrādāt un kontrolēt piekļuves tiesības, rezerves kopēšanu un datu atjaunošanu
veidot un uzturēt kontu un programmatūras instalācijas pārvaldības procesus
nodrošināt regulāru inventarizāciju: programmatūras licences, lietotāju konti, datortehnika
organizēt un vadīt IT iepirkumus (t.sk. tehnisko specifikāciju sagatavošana)
sadarboties ar ārējiem IT pakalpojumu sniedzējiem
uzturēt un uzlabot tehnisko risinājumu dokumentāciju un lietotāju kontu pārvaldības procedūras
nodrošināt citu kritisko infrastruktūru darbību: videonovērošana, piekļuves kontrole, ugunsmūri, antivīrusu un infrastruktūras monitoringa sistēmas
Kompetences prasības:
augstākā izglītība IT jomā
vismaz 5 gadu pieredze datortīklu un serveru administrēšanā, vismaz 3 gadi vadītāja amatā
darba pieredze lielā uzņēmumā (vismaz 100 darbinieki)
teicamas zināšanas Vmware, Nutanix, Windows, Linux, MS SQL, MySQL administrēšanā, biroja programmatūras izmantošanā
teicamas zināšanas par tīkla tehnoloģijām
zināšanas drošības risinājumos un monitoringa rīkos
zināšanās datorparka centralizētā pārvaldībā, centralizētā lietotāju tiesību un lomu pārvaldībā, informācijas pārvaldībā uz MS failu servera un MS SharePoint / SharePoint Online risinājumos
zināšanas un informētība par IT jomas attīstības tendencēm, jaunākajiem produktiem un risinājumiem
pieredze ar publisko iepirkumu organizēšanu un tehnisko specifikāciju izstrādi, kā arī dalība iepirkumu komisijās komisijas locekļa vai eksperta lomā tiks uzskatīta par priekšrocību
zināšanas par Microsoft produktu grozu tiks uzskatītas par priekšrocību
teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas
Piedāvājam:
dinamisku un interesantu darbu nozares lielākajā uzņēmumā
elastīgu darba laiku un iespējas strādāt attālināti
modernu darba vidi un profesionālu, draudzīgu komandu
Atalgojuma līmenis: sākot no 3250 bruto (pirms nodokļu nomaksas)
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies ar tiem kandidātiem, kurus aicināsim uz interviju!
Informējam, ka personāla atlases procesā Jūsu dati var tikt nodoti VAS "Valsts nekustamie īpašumi" (VNĪ) sadarbības partnerim - personāla atlases pakalpojumu sniedzējam.