Struktūrvienības ikgadējā budžeta sagatavošanas koordinēšana un kontrole, atskaišu gatavošana;
Noslēgto pakalpojumu / piegāžu līgumu kontrole, līgumu grozījumu virzīšana;
Sadarbības veidošana ar jauniem apsaimniekošanas pakalpojumu sniedzējiem;
Iekšējo apmācību, pasākumu vadīšana;
Komandējumu koordinēšana;
Dažāda veida informācijas pieprasīšana un apkopošana, lai nodrošinātu struktūrvienības darbu.
Kompetences prasības:
Augstākā izglītība;
Darba pieredze nekustamā īpašuma apsaimniekošanas / uzturēšanas jomā;
Pieredze publisko iepirkumu jomā, darbā iepirkumu komisijās;
Prasme analizēt liela apjoma datus un gatavot atskaites;
Profesionālo darbību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana;
Prasmes iegūt un apkopot informāciju, labas zināšanas par dokumentu izstrādāšanu;
Standarta biroja programmu pārzināšana labā līmenī (Word, Excel, Outlook, u.c.);
Augsta precizitāte darbā ar informāciju un labas analītiskās spējas;
Spēja strādāt un loģiski domāt paaugstināta stresa situācijās;
Prasme strādāt komandā, organizatora spējas;
Teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes.
Piedāvājam:
Aizraujošu darbu nozares lielākajā uzņēmumā;
Stabilu atalgojumu un sociālās garantijas;
Elastīgu darba laiku un iespēju strādāt attālināti;
Motivējošus labumus (veselības apdrošināšanu, papildus brīvdienas, mācības, u.c.);
Profesionālās attīstības iespējas;
Ērtu un modernu darba vidi un profesionālu, draudzīgu komandu.
Atalgojums: 1700 - 1800 bruto (pirms nodokļu nomaksas)
Līgums: uz noteiktu laiku
Slodze: pilna
Darba vieta: Rīga, Talejas iela 1
Pārbaudes laiks: 3 mēneši
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies ar tiem kandidātiem, kurus aicināsim uz interviju!
Informējam, ka personāla atlases procesā Jūsu dati var tikt nodoti VAS "Valsts nekustamie īpašumi" (VNĪ) sadarbības partnerim - personāla atlases pakalpojumu sniedzējam.